SERVICII ÎN DOMENIUL SECURITATII ŞI SĂNĂTATII ÎN MUNCĂ SI IN DOMENIUL SITUAŢIILOR DE URGENŢĂ

17.02.2015 19:27

Servicii si Oferte

OFERTĂ SERVICII ÎN DOMENIUL

SECURITATII  ŞI SĂNĂTATEA ÎN MUNCĂ

SI

IN DOMENIUL SITUAŢIILOR DE URGENŢĂ

(prevenirea şi stingerea incendiilor, protecţie civilă)

 

 

I. OFERTA SERVICII ÎN DOMENIUL SECURITĂŢII SI SĂNĂTĂŢII ÎN MUNCĂ:

 

Pentru a veni în sprijinul dumneavoastră, în concordanţă cu noile prevederi ale legislaţiei în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, Legea securităţii şi sănătăţii în muncă 319/2006, a Normelor metodologice de aplicare a Legii 319 precum şi a celorlalte reglementări în vigoare aplicabile, vă facem cunoscută oferta noastră de servicii care cuprinde:

 

 

I. 1.  Evaluarea riscurilor de accidentare pentru posturile de lucru

 

1.        Nominalizarea locurilor de muncă ce urmează a fi supuse procesului de evaluare

2.        Evaluarea factorilor de risc de accidentare şi îmbolnăvire profesională.

3.        Ierarhizarea riscurilor şi stabilirea priorităţilor de prevenire;

4.        Propunerea măsurilor de diminuare sau eliminare a factorilor de risc;

5.        Constituirea echipei de analiză şi evaluare a factorilor de risc şi de accidentare şi îmbolnăvire profesională;

6.        Memoriul de prezentare al unitatii si a evaluarii riscurilor

7.        Descrierea fiecarui post de lucru;

8.        Factorii de risc identificaţi;

9.        Fişa de evaluare a fiecarui post de lucru;

10.    Fişa de mǎsuri propuse pentru fiecare post de lucru;

11.    Interpretarea rezultatului evaluării;

12.    Nivelul de risc al unităţii.

 

I. 2.  Documentaţie privind managementul SSM

 

  1. Instrucţiune internă privind modul de efectuare a instruirilor SSM

  2. Decizie numire lucrator desemnat SSM

  3. Decizie periodicitate instructaj SSM

  4. Decizie desemnare lucrători pentru acordarea primului ajutor, stingerea incendiilor şi evacuarea lucrătorilor

  5. Decizie desemnare persoană care efectuează instruirea la locul de muncă şi periodică

  6. Program anual de instruire-testare

  7. Tematici anuale de instruire in domeniul SSM

  8. Plan de prevenire şi protecţie

  9. Anexa planul de prevenire si protecţie

  10. Plan de acţiune în caz de pericol grav şi iminent.

Măsuri de evacuare a lucrătorilor şi stingerea incendiilor

  1. Lista internă de acordare a echipamentului individual de protecţie

 

  1.  Anexa I din HG1048/2006 privind echipamentul individual de protecţie

  2. Instruirea introductiv-generală la angajare

  3.  Instruirea la locul de muncă

  4. Instrucţiuni proprii SSM

  5. Obligaţiile angajatorului

  6. Obligaţiile lucrătorilor

  7. Instrucţiune internă privind fumatul

  8. Masuri de prim ajutor

  9. Anexă fişa postului lucrători

  10. Test de verificare SSM

  11. Lista internă de acordare a materialelor igienico – sanitare

  12. Componenţă trusă sanitară

  13. Registrul unic de evidenţă a accidentelor uşoare

  14. Registrul unic de evidenţă a incidentelor periculoase

  15. Registrul unic de evidenţă a accidentaţilor în muncă

  16. Registrul unic de evidenţă a accidentaţilor în muncă ce au ca urmare incapacitate de muncă mai mare de 3 zile de lucru.

 

II.3. Servicii privind organizarea activităţii de instruire a salariaţilor în domeniul securităţii si sănătăţii în muncă:

a) intocmirea continutului instruirii angajatilor;

b) elaborarea tematicii orientative anuală, de instruire pe categorii de personal;

c) elaborarea graficului anual, de instruire pe categorii de personal şi locuri de muncă;

e) elaborarea de teste privind verificarea cunoştinţelor însuşite, după fiecare instruire;

f) efectuarea instructajelor specifice  pe categorii de personal;

- efectuarea instructajului introductiv general, la care participă nou-angajaţii în muncă, indiferent de durata sau de forma contractului de muncă;

- verificarea efectuarii instructajului specific locului de muncă instructajul introductiv general;

- efectuarea instructajului periodic cu toate categoriile de salariaţi;

g) consemnarea efectuării  instructajelor în fişele individuale de instructaj;

h) verificarea anuală a cunoştinţelor însuşite.

 

Sistem de tarifare pentru securitatea si sănătatea in munca (protectia muncii) (cu TVA):

-  350 lei pentru elaborarea documentatiilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;

- 95lei/post pentru evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala pentru fiecare post de lucru din cadrul societatii (director, asistent medical, medic, receptioner);

- 10 lei/instruire/persoana/trimestru - pentru organizarea activităţii de instruire şi instruirea salariaţilor în domeniul securitatii si sanatatii in munca;

- 2,5 lei/buc pentru tipizate (fişe individuale de instructaj).

Toate preturile pot fi negociate in functie de numarul de posturi evaluate si numarul de angajati ai societatii respective.

 

 II.Ofertă servicii în domeniul situaţiilor de urgenţă:

 

Vă aducem la cunoştinţă că, în conformitate cu prevederile:

-          Legii nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;

-          Legii nr. 481/2004 privind protecţia civilă, modificată şi completată prin Legea nr. 212/2006;

-          Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor;

-          Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 712/2005 pentru aprobarea Dispoziţiilor generale privind instruirea salariaţilor în domeniul situaţiilor de urgenţă, modificat şi completat de Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 786/2005,

 

prestăm următoarele servicii  în domeniul situaţiilor de urgenţă:

 

1.   Servicii privind organizarea activităţii de apărare împotriva incendiilor constând in următoarele activităţi:

a) Stabilirea structurilor cu atribuţii în domeniul apărării împotriva incendiilor;

 

b) Întocmirea actelor de autoritate (decizii, dispoziţii, hotărâri etc.) prin care se stabilesc răspunderi pe linia apărării împotriva incendiilor după cum urmează:

- dispozitia privindstructuracuatribuţii de apărareîmpotrivaincendiilor;

- dispozitia privindinfiintareacomisiei de aparare in domeniulsituatiilor de urgenta;

- dispozitia privindorganizarea  apararii impotriva incendiiilor;

- dispozitia privindobligatiile conducatorilorlocurilor de munca;

- dispozitia privindobligatiile personaluluisalariat;

- dispozitiaprivindutilizareafoculuideschis si reglementareaexecutariilucrarilorpericuloase;

- dispozitiaprivindreglementareafumatului;

- dispozitiaprivindinstruireaangajatilor;

- dispozitiaprivindînceperea lucrărilor de execuţie la construcţii şi instalaţii tehnologice noi, dezvoltarea, modernizarea sau schimbarea destinaţiei celor existente;

- dispozitia privindreguli si masuri la utilizarea, manipularea, transportului si depozitareasubstantelorpericuloase;

- dispozitia privindîncheierea oricăror acte de transmitere temporară a dreptului de folosinţă asupra bunurilor imobile, precum şi a contractelor de antrepriză;

- dispozitia privinddesemnarea cadrului tehnic cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor;

 

- dispozitia privindreguli si masuri speciale de aparare impotrivaincendiilorpentruperioadelecanicularesausecetoase;

- dispozitia privindreglementareaasigurariicailor de acces, evacuare si de interventie in caz de incendiu.

 

c) Întocmirea şi difuzarea documentelor specifice activităţii de apărare împotriva incendiilor (liste, situaţii, instrucţiuni, grafice, planuri):

- elaborarea fisei obiectivului;

- elaborarea programului de măsuri privind îmbunătăţirea activităţii de aparare impotriva incendiilor;

- întocmirea echipei de intervenţie in caz de incendiu;

- specificarea datelor de identitate ale personalului din cadrul serviciilor de urgenţă private, inclusiv referitoare la pregătire, calificare şi atestare;

- întocmirea instrucţiunilor de apărare împotriva incendiilor pentru locurile de muncă, instalaţiile utilitare, efectuarea lucrărilor cu risc ridicat de incendiu;

- elaborarea procedurilor de instruire pe categorii de instructaje conform Dispoziţiilor generale privind instruirea în domeniul situaţiilor de urgenţă, aprobate prin OMAI;

- elaborarea graficelor de întreţinere şi verificare pentru diferite categorii de utilaje, instalaţii şi sisteme care pot genera incendii sau care se utilizează în caz de incendiu;

- întocmirea planurilor de evacuare în caz de incendiu (de nivel şi încăperi), de depozitare a materialelor periculoase şi de intervenţii;

- specificarea substanţelor periculoase, clasificate astfel potrivit legii, utilizate în activitatea agentului economic sau a instituţiei;

- culegerea normelor specifice de P.S.I. pentru activitatea respectivă.

 

d) Întocmirea şi actualizarea planurilor de evacuare şi a organizării apărării împotriva incendiilor pe locurile de muncă;

 

            e)Întocmirea registrelor specifice prevenirii si stingerii incendiilor:

 

- elaborarea registrului permiselor de lucru cu focul;

- elaborarea registrului de control pentru instalaţiile de detectare, semnalizare, alarmare, alertare, limitare şi stingere a incendiilor;

- elaborarea registrului de evidenta a exerciţiilor de intervenţie;

- elaborarea registrului evidenţei evenimentelor;

- reglementarea privind efectuarea lucrărilor cu foc deschis în spaţiile aparţinând operatorului economic;

 

f) Elaborarea instrucţiunilor de apărare împotriva incendiilor (instructiuni de lucru cu foc deschis, instructiuni specifice spatiilor de depozitare, instructiuni specifice depozitarii deseurilor menajere, instructiuni destinate sectorului administrativ, instructiuni specifice instalatiilor electrice de forta si iluminat, instructiuni destinate exploatarii centralelor termice, instructiuni de interventie si evacuare, masuri de aparare impotriva incendiilor, reguli de comportare in caz de incendiu, obligatiile angajatilor si angajatorilor, reguli si masuri pentru sezonul rece si canicular).

 

 

g) Elaborarea afişelor de semnalizare PSI (indicatoare pentru: stingatoare, tablouri electrice, hidranti, fumatul interzis, loc pentru fumat, accesul interzis persoanelor neautorizate, directie de evacuare stanga, directie de evacuare dreapta, iesire, prize, punct de prim ajutor, centrala termica, etc. ).

 

 

2. Servicii privind organizarea activităţii de instruire a salariaţilor în domeniul situaţiilor de urgenţă (instruirea în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor):

a) intocmirea continutului instruirii angajatilor;

b) elaborarea tematicii orientative anuală, de instruire pe categorii de personal;

c) elaborarea graficului anual, de instruire pe categorii de personal şi locuri de muncă;

d) elaborarea de proceduri de instruire pe categorii de instructaje şi categorii de personal;

e) elaborarea de teste privind verificarea cunoştinţelor însuşite, după fiecare instruire;

f) elaborarea masurilor de prim ajutor;

g) intocmirea continutului exercitiilor de interventie si evacuare;

h) efectuarea instructajelor specifice  pe categorii de personal;

- efectuarea instructajului introductiv general;

- verificarea efectuarii instructajului specific locului de muncă instructajul introductiv general;

- efectuarea instructajului periodic cu toate categoriile de salariaţi;

i) consemnarea efectuării  instructajelor în fişele individuale de instructaj;

j) verificarea anuală a cunoştinţelor însuşite.

 

 

Sistem de tarifare in domeniul situatiilor de urgenta – PSI (cu TVA):

- 300 lei pentru serviciul de elaborare a documentaţiilor in domeniul apărării împotriva

incendiilor;

- 10 lei/instruire/persoana/trimestru - pentru organizarea activităţii de instruire şi instruirea salariaţilor în domeniul  situaţiilor de urgenţă;

- 35 lei/set/nivel pentru serviciul de elaborare a planurilor de evacuare în caz de incendiu şi a planselor privind organizarea apărării împotriva incendiilor;

- 3,5 lei/buc pentru serviciul de elaborare a instrucţiunilor PSI tip afis, format A4, laminate;

- 3,5 lei/buc pentru serviciul de elaborare a afişelor de semnalizare PSI (directie de evacuare, tablou electric, stingator, fumatul interzis, etc.);

- 2,5 lei/buc pentru furnizarea fişelor individuale de instructaj in domeniul situaţiilor de urgenta;

                                                                                 ing. Mihai Gabriel – Cristian 

                                                                                tel: 0744377150  e-mail: mihai.gabriel1@gmail.com

OFERTA T - G pg 6.jpg (905900)

OFERTA T - G pg 7.jpg (1178799)