Dispozitii din Legea sponsorizarii 32/1994
05.10.2015 21:15
18.11.2014 22:44
Potrivit dispozitiilor din Legea sponsorizarii 32/1994, cu modificarile ulterioare,sponsorizarea este actul juridic prin care doua persoane convin cu privire la transferul dreptului de proprietate asupra unor bunuri materiale sau mijloace financiare pentru sustinerea unor activitati fara scop lucrativ desfasurate de catre una dintre parti, denumita beneficiarul sponsorizarii.
Potrivit dispozitiilor din Legea sponsorizarii 32/1994, cu modificarile ulterioare,sponsorizarea este actul juridic prin care doua persoane convin cu privire la transferul dreptului de proprietate asupra unor bunuri materiale sau mijloace financiare pentru sustinerea unor activitati fara scop lucrativ desfasurate de catre una dintre parti, denumita beneficiarul sponsorizarii.
Contractul de sponsorizare se incheie in forma scrisa, cu specificarea obiectului, valorii si duratei sponsorizarii, precum si a drepturilor si obligatiilor partilor.
Poate beneficia de sponsorizare orice persoana juridica si/sau de utilitate publica, cu sediul in Romania, care desfasoara sau urmeaza sa desfasoare o activitate cu caracter direct umanitar, filantropic, cultural, artistic, educativ, știintific, religios, sportiv sau care este destinata protectiei drepturilor omului si educatiei civice ori calitatii mediului inconjurator.
In cadrul activitatilor de sponsorizare este interzis sponsorului sa efectueze reclama sau publicitate comerciala, anterioara, concomitenta sau ulterioara in favoarea persoanei sponsorizate.
Dispozitiile art. 21, alin. (4), lit. p) din Codul Fiscal se refera numai la cheltuielile rezultate din operatiunea de sponsorizare, mecenat, bursa privata, biblioteci de drept public cu trimitere la actele normative care reglementeaza aceste activitati (Legea 32/1994, cu modificarile ulterioare, Legea burselor private 376/2004, cu modificarile ulterioare si Legea bibliotecilor 334/2002, cu modificarile ulterioare).
Sursa: https://e-juridic.manager.ro