Curs in desfasurare
03.04.2015 17:08
Servicii PSI si SSM
Curs in desfasurare
21.11 - 30.12.2015 National
S.C. T & G MANAGEMENT ARG S.R.L. in colaborare cu Asociatia Eleison va ofera:
SERVICII ÎN DOMENIUL SITUATIILOR DE URGENTA
(PREVENIREA SI STINGEREA INCENDIILOR, PROTECTIE CIVILA)
SERVICII ÎN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCI
Cod fiscal 23892111; J03/1039/2008
persoana de contact ing Gabriel MIHAI
tel: 0744377150
inscrieri pe office@asociatiaeleison.com
OFERTA SERVICII ÎN DOMENIUL
SECURITATII SI SANTATEA ÎN MUNCA
SI
IN DOMENIUL SITUATIILOR DE URGENTA
(prevenirea si stingerea incendiilor, protectie civila)
I. OFERTA SERVICII ÎN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII ÎN MUNCA:
Pentru a veni în sprijinul dumneavoastra, în concordanta cu noile prevederi ale legislatei în domeniul securitatii si sanatii în munca, Legea securitatii si santatii în munca 319/2006, a Normelor metodologice de aplicare a Legii 319 precum si a celorlalte reglementari în vigoare aplicabile, va facem cunoscuta oferta noastra de servicii care cuprinde:
I. 1. Evaluarea riscurilor de accidentare pentru posturile de lucru
1. Nominalizarea locurilor de munca ce urmeaza a fi supuse procesului de evaluare
2. Evaluarea factorilor de risc de accidentare si îmbolnavire profesional.
3. Ierarhizarea riscurilor si stabilirea prioritilor de prevenire;
4. Propunerea masurilor de diminuare sau eliminare a factorilor de risc;
5. Constituirea echipei de analiza si evaluare a factorilor de risc si de accidentare si îmbolnavire profesionala;
6. Memoriul de prezentare al unitatii si a evaluarii riscurilor
7. Descrierea fiecarui post de lucru;
8. Factorii de risc identificati;
9. Fisa de evaluare a fiecarui post de lucru;
10. Fisa de masuri propuse pentru fiecare post de lucru;
11. Interpretarea rezultatului evaluarii;
12. Nivelul de risc al unitatii.
I. 2. Documentatie privind managementul SS
1.Instructiune interna privind modul de efectuare a instruirilor SSM
2.Decizie numire lucrator desemnat SSM
3.Decizie periodicitate instructaj SSM
4.Decizie desemnare lucratori pentru acordarea primului ajutor, stingerea incendiilor si evacuarea lucratorilor
5.Decizie desemnare persoana care efectueaza instruirea la locul de munca si periodica
6. Program anual de instruire-testare
7.Tematici anuale de instruire in domeniul SSM
7.Plan de prevenire si protectie
8.Anexa planul de prevenire si protectie
9. Plan de actiune în caz de pericol grav si iminent.
Masuri de evacuare a lucratorilor si stingerea incendiilor
-
Lista interna de acordare a echipamentului individual de protectie
-
Anexa I din HG1048/2006 privind echipamentul individual de protectie
-
Instruirea introductiv-generala la angajare
-
Instruirea la locul de munca
-
Instructiuni proprii SSM
-
Obligatiile angajatorului
-
Obligatiile lucratorilor
-
Instructiune interna privind fumatul
-
Masuri de prim ajutor
-
Anexa fisa postului lucratori
-
Test de verificare SSM
-
Lista interna de acordare a materialelor igienico – sanitare
-
Componenta trusei sanitara
-
Registrul unic de evidenta a accidentelor usoare
-
Registrul unic de evidenta a incidentelor periculoase
-
Registrul unic de evidenta a accidentatilor în munca
-
Registrul unic de evidentaa accidentatilor în munca ce au ca urmare incapacitate de munca mai mare de 3 zile de lucru.
II.3. Servicii privind organizarea activitatii de instruire a salariatilor în domeniul securitatii si sanatatii în munca:
a) intocmirea continutului instruirii angajatilor;
b) elaborarea tematicii orientative anuala, de instruire pe categorii de personal;
c) elaborarea graficului anual, de instruire pe categorii de personal si locuri de munca;
e) elaborarea de teste privind verificarea cunostintelor însusite, dupa fiecare instruire;
f) efectuarea instructajelor specifice pe categorii de personal;
- efectuarea instructajului introductiv general, la care participa nou-angajatii în munca, indiferent de durata sau de forma contractului de munca;
- verificarea efectuarii instructajului specific locului de munca instructajul introductiv general;
- efectuarea instructajului periodic cu toate categoriile de salariati;
g) consemnarea efectuarii instructajelor în fisele individuale de instructaj;
h) verificarea anuala a cunostintelor însusite.
Sistem de tarifare pentru securitatea si sanatatea in munca (protectia muncii) (cu TVA):
- 350 lei pentru elaborarea documentatiilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
- 95 lei/post pentru evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala pentru fiecare post de lucru din cadrul societatii (director, asistent medical, medic, receptioner);
- 10 lei/instruire/persoana/trimestru - pentru organizarea activitatii de instruire si instruirea salariatilor în domeniul securitatii si sanatatii in munca;
- 2,5 lei/buc pentru tipizate (fise individuale de instructaj).
Toate preturile pot fi negociate in functie de numarul de posturi evaluate si numarul de angajati ai societatii respective.
II. Oferte servicii în domeniul situatiilor de urgenta:
Va aducem la cunostinta cu, în conformitate cu prevederile:
- Legii nr. 307/2006 privind apararea împotriva incendiilor;
- Legii nr. 481/2004 privind protectia civila, modificata si completata prin Legea nr. 212/2006;
- Ordinul ministrului administratiei si internelor nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare împotriva incendiilor;
- Ordinul ministrului administratiei si internelor nr. 712/2005 pentru aprobarea Dispozitiilor generale privind instruirea salariatilor în domeniul situatiilor de urgenta, modificat si completat deOrdinul ministrului administratiei si internelor nr. 786/2005,
Prestam urmatoarele servicii în domeniul situatiilor de urgenta:
1. Servicii privind organizarea activitatii de aparare împotriva incendiilor constând in urmatoarele activiti:
a) Stabilirea structurilor cu atribu?ii în domeniul apararii împotriva incendiilor;
b) Întocmirea actelor de autoritate (decizii, dispozi?ii, hot?râri etc.) prin care se stabilesc raspunderi pe linia apararii împotriva incendiilor dupa cum urmeaza:
- dispozitia privind structura cu atributii de aparare împotriva incendiilor;
- dispozitia privind infiintarea comisiei de aparare in domeniul situatiilor de urgenta;
- dispozitia privind organizarea apararii impotriva incendiiilor;
- dispozitia privind obligatiile conducatorilor locurilor de munca;
- dispozitia privind obligatiile personalului salariat;
- dispozitia privind utilizarea focului deschis si reglementarea executarii lucrarilor periculoase;
- dispozitia privind reglementarea fumatului;
- dispozitia privind instruirea angajatilor;
- dispozitia privind începerea lucrarilor de executie la constructii si instalatii tehnologice noi, dezvoltarea, modernizarea sau schimbarea destinatiei celor existente;
- dispozitia privind reguli si masuri la utilizarea, manipularea, transportului si depozitarea substantelor periculoase;
- dispozitia privind încheierea oricaror acte de transmitere temporare a dreptului de folosinta asupra bunurilor imobile, precum si a contractelor de antrepriza;
- dispozitia privind desemnarea cadrului tehnic cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor;
- dispozitia privind reguli si masuri speciale de aparare impotriva incendiilor pentru perioadele caniculare sau secetoase;
- dispozitia privind reglementarea asigurarii cailor de acces, evacuare si de interventie in caz de incendiu.
c) Întocmirea si difuzarea documentelor specifice activitatii de aparare împotriva incendiilor (liste, situatii, instructiuni, grafice, planuri):
- elaborarea fisei obiectivului;
- elaborarea programului de masuri privind îmbunatatirea activitatii de aparare impotriva incendiilor;
- întocmirea echipei de interventie in caz de incendiu;
- specificarea datelor de identitate ale personalului din cadrul serviciilor de urgenta private, inclusiv referitoare la pregatire, calificare si atestare;
- întocmirea instructiunilor de aparare împotriva incendiilor pentru locurile de munca, instalatiile utilitare, efectuarea lucrarilor cu risc ridicat de incendiu;
- elaborarea procedurilor de instruire pe categorii de instructaje conform Dispozitiilor generale privind instruirea în domeniul situatiilor de urgenta, aprobate prin OMAI;
- elaborarea graficelor de întretinere si verificare pentru diferite categorii de utilaje, instalatii si sisteme care pot genera incendii sau care se utilizeaza în caz de incendiu;
- întocmirea planurilor de evacuare în caz de incendiu (de nivel si încaperi), de depozitare a materialelor periculoase si de interventii;
- specificarea substanaelor periculoase, clasificate astfel potrivit legii, utilizate în activitatea agentului economic sau a institutiei;
- culegerea normelor specifice de P.S.I. pentru activitatea respectiva.
d) Întocmirea si actualizarea planurilor de evacuare si a organizarii apararii împotriva incendiilor pe locurile de munca;
e) Întocmirea registrelor specifice prevenirii si stingerii incendiilor:
- elaborarea registrului permiselor de lucru cu focul;
-elaborarea registrului de control pentru instalatiile de detectare, semnalizare, alarmare, alertare, limitare si stingere a incendiilor;
- elaborarea registrului de evidenta a exercitiilor de interventie;
- elaborarea registrului eviden?ei evenimentelor;
- reglementarea privind efectuarea lucrarilor cu foc deschis în spatiile apartinând operatorului economic;
f) Elaborarea instructiunilor de aprare împotriva incendiilor (instructiuni de lucru cu foc deschis, instructiuni specifice spatiilor de depozitare, instructiuni specifice depozitarii deseurilor menajere, instructiuni destinate sectorului administrativ, instructiuni specifice instalatiilor electrice de forta si iluminat, instructiuni destinate exploatarii centralelor termice, instructiuni de interventie si evacuare, masuri de aparare impotriva incendiilor, reguli de comportare in caz de incendiu, obligatiile angajatilor si angajatorilor, reguli si masuri pentru sezonul rece si canicular).
g) Elaborarea afiselor de semnalizare PSI (indicatoare pentru: stingatoare, tablouri electrice, hidranti, fumatul interzis, loc pentru fumat, accesul interzis persoanelor neautorizate, directie de evacuare stanga, directie de evacuare dreapta, iesire, prize, punct de prim ajutor, centrala termica, etc. ).
2. Servicii privind organizarea activitatii de instruire a salariatilor în domeniul situatiilor de urgenta (instruirea în domeniul prevenirii si stingerii incendiilor):
a) intocmirea continutului instruirii angajatilor;
b) elaborarea tematicii orientative anual?, de instruire pe categorii de personal;
c) elaborarea graficului anual, de instruire pe categorii de personal si locuri de munca;
d) elaborarea de proceduri de instruire pe categorii de instructaje si categorii de personal;
e) elaborarea de teste privind verificarea cunostintelor însusite, dupa fiecare instruire;
f) elaborarea masurilor de prim ajutor;
g) intocmirea continutului exercitiilor de interventie si evacuare;
h) efectuarea instructajelor specifice pe categorii de personal;
- efectuarea instructajului introductiv general;
- verificarea efectuarii instructajului specific locului de munca instructajul introductiv general;
- efectuarea instructajului periodic cu toate categoriile de salariati;
i) consemnarea efectuarii instructajelor în fisele individuale de instructaj;
j) verificarea anuala a cunostintelor însusite.
Sistem de tarifare in domeniul situatiilor de urgenta – PSI (cu TVA):
- 300 lei pentru serviciul de elaborare a documentatiilor in domeniul apararii împotriva incendiilor;
- 10 lei/instruire/persoana/trimestru - pentru organizarea activitatii de instruire si instruirea salariatilor în domeniul situatiilor de urgenta;
- 35 lei/set/nivel pentru serviciul de elaborare a planurilor de evacuare în caz de incendiu si a planselor privind organizarea apararii împotriva incendiilor;
- 3,5 lei/buc pentru serviciul de elaborare a instructiunilor PSI tip afis, format A4, laminate;
- 3,5 lei/buc pentru serviciul de elaborare a afiselor de semnalizare PSI (directie de evacuare, tablou electric, stingator, fumatul interzis, etc.);
- 2,5 lei/buc pentru furnizarea fiselor individuale de instructaj in domeniul situatiilor de urgenta;
ing. Gabriel – Cristian MIHAI