Consultanta de specialitate in domeniile : SSM; PSI ; ISO

09.04.2015 16:59

Asociatia ELEISON impreuna cu SC. T & G MANAGEMENT ARG SRL, oferă consultanţă de specialitate în domeniul securităţii si sănătăţii în munca (SSM), prevenirii şi stingerii incendiilor (P.S.I.) si certificare ISO ( calitate ).
- realizarea documentatiilor in aceste domenii ( SSM si PSI ), in vederea instruirii salariatilor in conformitate cu legislatia in domeniu.

Descrierea Ofertei

I. Conform Legii 319/2006 referitoare la securitatea si sanatatea in munca, angajatorii din toate sectoarele de activitate, atat publice cat si private, au obligatia de a asigura securitatea si sanatatea lucratorilor in toate aspectele legate de munca si sa ia masurile necesare referitoare la prevenirea si eliminarea factorilor de risc si accidentare, precum si instruirea lucratorilor si a reprezentantilor lor. Amenzile pentru nerespectarea prevederilor legale se ridica pana la 10 000 RON.

Printre serviciile si sarcinile pe care le asiguram in acest domeniu de activitate, putem enumera:

1. identificarea factorilor de risc de accidentare si imbolnavire profesionala pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/ echipamente de munca şi mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru;
2. elaborarea şi actualizarea planului de prevenire şi protecţie;
3. elaborarea de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în munca, ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale unităţii, precum şi ale locurilor de munca/ posturilor de lucru;
4. stabilirea atribuţiilor şi raspunderilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în munca, ce revin lucrătorilor, corespunzător funcţiilor exercitate, care se consemnează în fişa postului;
5. verificarea cunoaşterii şi aplicării de către toţi lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi protecţie, precum şi a atribuţiilor şi responsabilităţilor ce le revin în domeniul securităţii şi sănătăţii în munca, stabilite prin fişa postului;
6. întocmirea unui necesar de documentaţii cu caracter tehnic de informare şi instruire a lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în munca;
7. elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informării şi instruirii lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în munca şi verificarea cunoaşterii şi aplicării de către lucrători a informaţiilor primite;
8. elaborarea programului de instruire-testare la nivelul întreprinderii şi/sau unităţii;
9. asigurarea întocmirii planului de acţiune în caz de pericol grav şi iminent şi asigurarea ca toţi lucrătorii sa fie instruiti pentru aplicarea lui;
10. evidenta zonelor cu risc ridicat şi specific;
11. stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate şi sănătate în munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar şi amplasarea conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 971/2006 privind cerinţele minime pentru semnalizarea de securitate şi/sau sănătate la locul de munca;
12. evidenta meseriilor şi a profesiilor prevăzute de legislaţia specifica, pentru care este necesară autorizarea exercitării lor;
13. evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare;
14. evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor şi/sau control psihologic periodic;
15. monitorizarea functionarii sistemelor şi dispozitivelor de protecţie, a aparaturii de măsura şi control, precum şi a instalaţiilor de ventilare sau a altor instalaţii pentru controlul noxelor în mediul de munca;
16. verificarea stării de funcţionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum şi a sistemelor de siguranta;
17. rezolvarea deficienţelor constatate în timpul controalelor efectuate la locul de munca şi propunerea de măsuri de prevenire şi protecţie;
18. evidenta echipamentelor de munca şi urmărirea ca verificările periodice şi, dacă este cazul, incercarile periodice ale echipamentelor de munca sa fie efectuate de persoane competente, conform prevederilor din Hotărârea Guvernului nr. 1.146/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea în munca de către lucrători a echipamentelor de munca;
19. identificarea echipamentelor individuale de protecţie necesare pentru posturile de lucru din unitate şi întocmirea necesarului de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecţie, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1.048/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de munca;
20. urmărirea întreţinerii, manipulării şi depozitarii adecvate a echipamentelor individuale de protecţie şi a înlocuirii lor la termenele stabilite, precum şi în celelalte situaţii prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 1.048/2006;
21. participarea la cercetarea evenimentelor conform competentelor;
22. întocmirea evidentelor conform competentelor;
23. elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucrătorii din unitate, în conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) lit. d) din legea 319;
24. urmărirea realizării măsurilor dispuse de către inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control şi al cercetării evenimentelor;
25. colaborarea cu lucrătorii şi/sau reprezentanţii lucrătorilor, medicul de medicina muncii, în vederea coordonării măsurilor de prevenire şi protecţie;
26. colaborarea cu lucrătorii desemnaţi/serviciile interne/serviciile externe ai/ale altor angajatori, în situaţia în care mai mulţi angajatori isi desfăşoară activitatea în acelaşi loc de munca;
27. urmărirea actualizării planului de avertizare, a planului de protecţie şi prevenire şi a planului de evacuare;
28. propunerea de sancţiuni şi stimulente pentru lucrători, pe criteriul îndeplinirii atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în munca;
29. propunerea de clauze privind securitatea şi sănătatea în munca la încheierea contractelor de prestări de servicii cu alţi angajatori, inclusiv la cele încheiate cu angajatori străini;
30. întocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfăşurarea acestor activităţi;
31. evidenta echipamentelor, zonarea corespunzatoare, asigurarea / urmarirea ca verificarile si / sau incercarile periodice ale echipamentelor de munca sa fie efectuate la timp si de catre persoane competente ori alte activitati necesare, potrivit Hotărârii Guvernului nr. 1.048/2006 privind cerintele minime pentru imbunatatirea si protectia sanatatii lucratorilor care pot fi expusi unui potential risc datorat atmosferelor explozive;
32. alte activitati necesare / specifice asigurarii sanatatii lucratorilor la locul de munca ( Hotărârii Guvernului nr. 955 / 2010 ).

II. Importanța Prevenirii și Stingerii Incendiilor (P.S.I.), este evidentă, iar obligativitatea revenită administratorului de a întocmi documentele necesare si a informa angajații cu privire la pericole, este necesară pentru siguranța atât a angajaților cât și a bunurilor materiale ale instituției. 
S.C. T & G MANAGEMENT ARG S.R.L. 
va vine în ajutor și vă asigură toată documentația și asistența necesară Situațiilor de Urgență (S.U.) și Prevenirii și Stingerii Incendiilor (P.S.I.).

Dintre serviciile pe care le asigurăm enumeram :

1. Stabilirea responsabilităților și a modului de organizare în caz de incendiu;
2. Elaborarea dispozițiilor de apărare împotriva incendiilor cerute de legislația în vigoare; 
3. Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul societatii;
4. Tematicile pentru toate fazele de instruire a angajaților (general introductiv, la locul de muncă, la angajare și cel periodic); 
5. Elaborarea de instrucțiuni de apărare împotriva incendiilor pentru fiecare loc de muncă sau activitate;
6. Întocmirea planurilor de apărare împotriva incendiilor, respectiv planul de intervenție și planurile de evacuare pentru fiecare nivel;
7. Completarea fișelor individuale de instructaj specifice situațiilor de urgență;

Avantajele serviciului extern de prevenire si protectie sunt :

1. Cunoasterea in detaliu a legislatiei in domeniul Securitatea si Sanatatea in Munca si Situatiilor de Urgenta ( PSI ), fapt ce determina intocmirea unei documentatii adecvate si evitarea amenzilor;

2. Castigarea de timp (nu pierde nimeni timpul in societate cu cautarea de articole din legi; consultanta permanenta telefonica cu firma pentru diverse spete intalnite; rapiditate in intocmirea documentelor);

3. Contract de prestari servicii, cu factura si chitanta, deductibile fiscal, fapt ce implica si obligatii clare asumate de catre serviciul extern de prevenire si protectie;

4. Recomandari rapide pentru diversi furnizori, cu preturi acceptabile, ce ofera echipamente de protectia muncii ( salopete, bocanci, casti, centuri de siguranta, truse medicale omologate, etc) si echipamente PSI (stingatoare, semnalizare, etc);

5. Evitarea angajarii unei persoane cu norma intreaga pentru rezolvarea acestor servicii pe plan intern; Indiferent din ce unghi ar fi abordata problema, externalizarea acestui serviciu este mult mai rentabila. Motivul este simplu: Angajarea unei persoane in domeniul Securitatea si Sanatatea in Munca si Situatiilor de Urgenta ( PSI ), implica un salariu de minim 1.000 RON, lunar. Aceasta suma creste considerabil adaugand contributiile la stat si restul costurilor;

6. Calitatea și corectitudinea întocmirii documentelor necesare, experiența în domeniu și buna gestionare a relațiilor cu inspectorii, pretul foarte competitive si promtitudinea in servicii, reprezintă avantajul necesar pentru a vă degreva de această activitate și pentru a vă permite să vă concentrați la bunul mers al afacerii dumneavoastră.

 

Relatii : tel: 0744377150 e-mail: mihai.gabriel1@gmail.com

 

Oferta noastra de servicii SSM ; PSI , in format pdf :